dijous, 18 de juny del 2020

ANNA FRANK

Bon dia 🌺,

Aquí vos deix les vostres frases... per compartir...

"Para mí este espai ha sido difícil pero he tenido ayuda de los profesores y me he divertido mucho.💜Lo extrañaré💜"
Narai Armas

"Per a mi, l'espai d'Anna Frank és molt positiu i una llibertat per compartir alegria i somriures. Els dono moltes, moltes, moltes gràcies als meus professors per ajudar-me amb moltes coses"

Adriana Stanislavova

"Me gustaría estar en el espacio de Anna Frank porque aprendo mucho y entiendo muchas cosas"
Abdelhouaed Salmi

"Yo también he compartido buenos momentos en Anna Frank"

Freddy Espinoza

"Este curso me ha parecido el mejor de la vida y lo que hemos aprendido junto a usted"

Miguel Ángel Quintero

💙💚💜💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada