dimecres, 29 d’abril del 2020

ANNA FRANK




Bon dia 🌞,

Avui teniu dues propostes:

1. Lectura i comprensió en català (aquesta tipologia textual l'hem treballada a classe).

Abans de llegir...
Com es diu la modalitat de text que combina dibuixos i diàlegs? Observeu els dibuixos sense llegir el text, què creieu que passa?

Pesquis i Baliga

a) Un cop llegit el text, havíeu encertat la història?
b) Quina idea té la Baliga?
c) De què es queixa inicialment el senyor de les ulleres? Qui us sembla que deu ser el responsable?
d) Per què creieu que finalment s'enfada? Té raó per enfadar-se?
e) Com us sembla que deu acabar la història?


  • Us agraden les disfresses? Explica la teva disfressa preferida.


2. Lee el dictado 2 veces y pide a alguien que te lo dicte. Anota el número de faltas que has hecho.


En la lista de la compra mis padres apuntan todo lo que necesitamos. Siempre anotan la fruta, la verdura, la carne, el pescado.... Además, en la cocina tenemos una pequeña pizarra en la que escribimos las cosas que se acaban y que es necesario comprar. Mis padres también anotan cosas de electricidad y bricolaje como bombillas, enchufes, chinchetas, clavos... cosas que necesitan para hacer pequeños arreglos en casa. Yo siempre apunto en la pizarra lo que me apetece para merendar: galletas, batidos, zumos, cereales... aunque no se hayan terminado, porque así ¡nunca me quedo sin mi merienda preferida! 


Una bessadeta per a totes i tots que sé que estau fent una feinada!!😙😙

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada