dijous, 30 d’abril del 2020

BROCA - Cerca'm les diferències!!

Bon dia comunitat dels Mitjans i dels Grans!!

       La setmana passada vos vaig fer la meva primera proposta d'activitat però no me vaig presentar🙏 Quin cap el meu!

      Així que avui me presentaré:

     Som na Maria Àngels i des del passat dilluns 20 d'abril he conegut les vostres mestres que m'han contat com estau treballant i que ho estau fent genial esforçant-vos moltíssim des de casa. 
    Jo estaré a l'espai Broca i a Fibonacci. Cada setmana vos faré una proposta d'activitat o de joc que podreu treballar de manera oral 💬(xerrant en veu alta o explicant-li a algú de la vostra família), també les podeu escriure a un full.

    Avui i per a que me conegueu com sóc vos deix 2 fotos meves. 

                                                               

Ei!!  Vigilau!!  


Cerca'm les

 5


diferències.


  • En trobes alguna 🔍més? 

  • T'atreveixes a fer-te 2 fotos on surtis amb petites diferències?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada