dijous, 23 d’abril del 2020

RELIGIÓ MITJANS

RELIGIÓ MITJANS

Booon dia
Esper que estigueu bé... no massa agobiats amb aquest confinament.
Avui tenc una proposta molt interessant: 
TASCA
  1.  MOMENT DE RELAXACIÓ
  • Faig tècnica de respiració ... respir profund
  • Faig silenci al meu voltant...exterior
  • Faig silenci al meu interior: ment, pensaments, sentiments negatius fora...
  • me prepar per escoltar les paraules que Jesús ens ensenya 
2.  PARE NOSTRE
  • Puc triar una que més m'agradi i 
  • escoltar i pensar en la música i les paraules poc a poc 

PADRE NUESTRO CANCIONES INFANTILES - CANTIJUEGOS

PADRE NUESTRO - DIANA NAVARRO

3. QUÉ SIGNIFICA DIR A DÉU PARE NOSTRE?
pots explicar el Pare Nostre amb les teves paraules?

4. POTS DIBUIXAR AUTORETRATO AMB DÉU 
QUE M'ESTIMA COM UN BON PAPÁ O BONA MAMÁ?

Una forta abraçada a tots els meus estimats nins!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada